ISO 9001 - Upravljanje kvalitetom

Poboljšajte kvalitetu svojih proizvoda i usluga i dosljedno ispunite očekivanja kupaca.

Certificiranje vašeg sustava upravljanja kvalitetom pokazuje vašu predanost dosljednosti, neprekidnom poboljšanju i zadovoljstvu kupaca. To su opipljive poslovne prednosti koje igraju važnu ulogu u izgradnji otpornosti i održivog poslovanja.

Standard ISO 9001 pruža posebne zahtjeve za sustav upravljanja kvalitetom koji će poboljšati vašu sposobnost dosljedne isporuke proizvoda i usluga koji zadovoljavaju zahtjeve kupaca, kao i zakonske i regulatorne zahtjeve. 

Što je ISO 9001

Primjenjiv na sve vrste poduzeća u bilo kojoj industriji, standard se temelji na brojnim načelima upravljanja kvalitetom, uključujući snažnu usredotočenost na kupca, motivaciju i uključenost najvišeg menadžmenta, procesni pristup i neprekidno poboljšanje.  
  • ISO 9001 postavlja kriterije za sustav upravljanja kvalitetom koji se usredotočuje na učinkovitost procesa kvalitete, pomažući vam da radite učinkovitije i smanjite neuspjeh proizvoda.
  • Promiče usvajanje procesnog pristupa koji se temelji na riziku, naglašavajući zahtjeve, dodanu vrijednost, performanse i učinkovitost procesa, te neprekidno poboljšanje kroz objektivna mjerenja.
  • Najnovija verzija izgrađena je na ISO-ovoj strukturi visoke razine (HLS), skupu od 10 točaka na kojima se temelje svi ISO standardi. Osiguravajući isti izgled i strukturu svih standarda sustava upravljanja, omogućuje veću integraciju s različitim disciplinama sustava, kao što su okoliš, zdravlje i sigurnost na radu, informacijska sigurnost i druge.

Prednosti stjecanja certifikata

Provjera funkcionira li vaš sustav od ključnog je značaja. Certifikacija prema ISO 9001 od strane neovisne treće strane potvrđuje kako vaš sustav upravljanja radi i pokazuje vaš rad na učinkovitoj primjeni načela upravljanja kvalitetom unutar organizacije. 

Kao rezultat:

  • Izgradite povjerenje u performanse vašeg sustava upravljanja interno i eksterno primjenom učinkovitih načela upravljanja kvalitetom unutar organizacije.
  • Implementirajte strukturirani pristup stalnom poboljšanju procesa i znajući gdje usredotočiti napore.
  • Povećajte povjerenje i zadovoljstvo kupaca, što zauzvrat može dovesti do povećanja poslovanja.
  • Steknite značajnu konkurentsku prednost ispunjavanjem bilo kojeg poslovnog zahtjeva kupaca, dobavljača i podugovarača za certifikaciju sustava upravljanja kako biste s njima poslovali. 

Početak rada

Kako biste dobili certifikat, prvo morate provesti učinkovit sustav upravljanja kvalitetom koji je sukladan sa zahtjevima standarda. DNV je akreditirano certifikacijsko tijelo treće strane i može vam pomoći na cijelom putu, počevši od odgovarajuće obuke za ISO 9001 do samoprocjene, analize nedostataka i usluga certificiranja.

Saznajte više o tome kako započeti na putu do certifikacije.

More information

Training

Training

Relevant insight in an active learning environment.