Skip to content

ISO 9001 - Upravljanje kvalitetom

Poboljšajte kvalitetu svojih proizvoda i usluga i dosljedno ispunite očekivanja kupaca.

Certificiranje vašeg sustava upravljanja kvalitetom pokazuje vašu predanost dosljednosti, neprekidnom poboljšanju i zadovoljstvu kupaca. To su opipljive poslovne prednosti koje igraju važnu ulogu u izgradnji otpornosti i održivog poslovanja.

Standard ISO 9001 pruža posebne zahtjeve za sustav upravljanja kvalitetom koji će poboljšati vašu sposobnost dosljedne isporuke proizvoda i usluga koji zadovoljavaju zahtjeve kupaca, kao i zakonske i regulatorne zahtjeve. 

Što je ISO 9001

Primjenjiv na sve vrste poduzeća u bilo kojoj industriji, standard se temelji na brojnim načelima upravljanja kvalitetom, uključujući snažnu usredotočenost na kupca, motivaciju i uključenost najvišeg menadžmenta, procesni pristup i neprekidno poboljšanje.  
  • ISO 9001 postavlja kriterije za sustav upravljanja kvalitetom koji se usredotočuje na učinkovitost procesa kvalitete, pomažući vam da radite učinkovitije i smanjite neuspjeh proizvoda.
  • Promiče usvajanje procesnog pristupa koji se temelji na riziku, naglašavajući zahtjeve, dodanu vrijednost, performanse i učinkovitost procesa, te neprekidno poboljšanje kroz objektivna mjerenja.
  • Najnovija verzija izgrađena je na ISO-ovoj strukturi visoke razine (HLS), skupu od 10 točaka na kojima se temelje svi ISO standardi. Osiguravajući isti izgled i strukturu svih standarda sustava upravljanja, omogućuje veću integraciju s različitim disciplinama sustava, kao što su okoliš, zdravlje i sigurnost na radu, informacijska sigurnost i druge.

Prednosti stjecanja certifikata

Provjera funkcionira li vaš sustav od ključnog je značaja. Certifikacija prema ISO 9001 od strane neovisne treće strane potvrđuje kako vaš sustav upravljanja radi i pokazuje vaš rad na učinkovitoj primjeni načela upravljanja kvalitetom unutar organizacije. 

Kao rezultat:

  • Izgradite povjerenje u performanse vašeg sustava upravljanja interno i eksterno primjenom učinkovitih načela upravljanja kvalitetom unutar organizacije.
  • Implementirajte strukturirani pristup stalnom poboljšanju procesa i znajući gdje usredotočiti napore.
  • Povećajte povjerenje i zadovoljstvo kupaca, što zauzvrat može dovesti do povećanja poslovanja.
  • Steknite značajnu konkurentsku prednost ispunjavanjem bilo kojeg poslovnog zahtjeva kupaca, dobavljača i podugovarača za certifikaciju sustava upravljanja kako biste s njima poslovali. 

Početak rada

Kako biste dobili certifikat, prvo morate provesti učinkovit sustav upravljanja kvalitetom koji je sukladan sa zahtjevima standarda. DNV je akreditirano certifikacijsko tijelo treće strane i može vam pomoći na cijelom putu, počevši od odgovarajuće obuke za ISO 9001 do samoprocjene, analize nedostataka i usluga certificiranja.

Saznajte više o tome kako započeti na putu do certifikacije.

More information

  ISO 9001

ISO 9001

Download our flyer.

  Training

Training

Relevant insight in an active learning environment.

  Your added value

Your added value

Find out more on the digital customer experience.

  Quality management on ISO.org

Quality management on ISO.org