Skip to content

Radionica - nesukladnosti i popravne radnje

Dokazano neispunjenje određenog zahtjeva ili zadanog kriterija predstavlja nesukladnost. Za postojanje nesukladnosti preduvjet je postojanje zahtjeva i dokaza o neispunjenosti zahtjeva. Ne postoji sustav koji svakodnevno funkcionira bez grešaka, tj. nesukladnosti. No, što je sve potrebno znati o nesukladnostima kako bismo njima uspješno upravljali?

Pravilnim odabirom aktivnosti u području upravljanja nesukladnostima postiže se povećana  odgovornost djelatnika i svijest o potrebi učenja iz grešaka. Takvim pristupom osigurava se provođenje trajnih poboljšanja čime poslovni sustav tvrtke ostvaruje izravne financijske uštede i koristi.
U svakom slučaju, Što je manje nesukladnosti niži su troškovi poslovanja. No nikako ne smijemo zanemariti činjenicu da je nesukladnost, kada se ona dogodi, potrebno ukoloniti korekcijom i spriječiti njeno ponavljanje pomoću odgovarajuće popravne radnje.
Ignoriranje nesukladnosti najskuplji je pristup i često može dovesti do značajnih posljedica za poslovanje tvrtke.
Učinkovit sustav je onaj koji kroz svoje procese i odvijanje svakodnevnih aktivnosti kontinuirano uči iz rizika, prilika i grešaka. U tome veliku pomoć predstavljaju auditi (vanjski auditi certifikacijske kuće ili pak interni auditi) čiji rezultati jasno identificiraju slabe točke sustava.

Kako upravljati nesukladnostima?

S ciljem odgovarajuće implementacije i primjene sustava koji omogućava ranu detekciju potencijalnih i postojećih nesukladnosti, DNV je osmislio radionicu namijenjenu svim osobama uključenim u izgradnju i održavanje sustava upravljanja.
Ispravno upravljanje nesukladnostima je samo ono koje će spriječiti ponavljanje pogreške.
Radionica na interaktivan način, kroz praktične primjere i radom u grupama obrađuje načine detekcije nesukladnosti, njihovo odgovarajuće bilježenje, komunikaciju te odluke o daljnjim radnjama koje će spriječiti da se one ponovo dogode.

 
Radionica se održava u trajanju od jednog radnog dana, po cijeni od 210 € + PDV po polazniku. Cijena uključuje ručak i osvježenje u pauzama.

Pravilnim odabirom aktivnosti u području upravljanja nesukladnostima postiže se povećana  odgovornost djelatnika i svijest o potrebi učenja iz grešaka. Takvim pristupom osigurava se provođenje trajnih poboljšanja čime poslovni sustav tvrtke ostvaruje izravne financijske uštede i koristi.
U svakom slučaju, Što je manje nesukladnosti niži su troškovi poslovanja. No nikako ne smijemo zanemariti činjenicu da je nesukladnost, kada se ona dogodi, potrebno ukoloniti korekcijom i spriječiti njeno ponavljanje pomoću odgovarajuće popravne radnje.
Ignoriranje nesukladnosti najskuplji je pristup i često može dovesti do značajnih posljedica za poslovanje tvrtke.
Učinkovit sustav je onaj koji kroz svoje procese i odvijanje svakodnevnih aktivnosti kontinuirano uči iz rizika, prilika i grešaka. U tome veliku pomoć predstavljaju auditi (vanjski auditi certifikacijske kuće ili pak interni auditi) čiji rezultati jasno identificiraju slabe točke sustava.

Kako upravljati nesukladnostima?

S ciljem odgovarajuće implementacije i primjene sustava koji omogućava ranu detekciju potencijalnih i postojećih nesukladnosti, DNV je osmislio radionicu namijenjenu svim osobama uključenim u izgradnju i održavanje sustava upravljanja.
Ispravno upravljanje nesukladnostima je samo ono koje će spriječiti ponavljanje pogreške.
Radionica na interaktivan način, kroz praktične primjere i radom u grupama obrađuje načine detekcije nesukladnosti, njihovo odgovarajuće bilježenje, komunikaciju te odluke o daljnjim radnjama koje će spriječiti da se one ponovo dogode.

 
Radionica se održava u trajanju od jednog radnog dana, po cijeni od 210 € + PDV po polazniku. Cijena uključuje ručak i osvježenje u pauzama.

Kalendar tečajeva

Kalendar tečajeva

  Kalendar tečajeva

Kalendar tečajeva

Kalendar tečajeva